Meniu

 

Confidențialitate GDPR

 

Ca acestea să fie simple și eficiente, avem nevoie de informații despre dvs., despre cine sunteți și ce faceți. Ni le puteți furniza prin intermediul formularului de contact postat pe acest site.

Toate informațiile pe care ni le oferiți sunt analizate și prelucrate de departamentul nostru specializat, astfel încât să putem gândi modalități prin care să obțineți profituri cât mai mari în cel mai scurt timp.

 

Datele personale care fac obiectul acestei politici, înseamnă orice informații care vă privesc, prin care puteți fi identificat, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi, de exemplu: numele, numarul de identificare, datele de localizare, identificatorul online, sau unul sau mai multe elemente specifice.

 

Când am stabilit conditiile de utilizare a datelor personale cu care intrăm în contact, ne-am raportat la dispozitiile Regulamentului european 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare ,,Regulament”) (art. 94 din Regulament), care se aplica în toate Statele Membre, companiilor care au sediul în UE și companiilor care procesează date personale în UE.

 

Conform acestuia, de vreme ce intrăm în posesia datelor dvs. personale și le utilizăm, indiferent în ce mod, suntem operator de date cu caracter personal. În această calitate, am dispus măsuri tehnice și organizatorice de conformare cu Regulamentul, care sunt revizuite periodic.

 

Vă rugăm să citiți cu atenție aceste condiții de utilizare, întrucât contactarea serviciilor și informarea asupra acestora, accesarea, utilizarea acestui site și, implicit, folosirea formularului de contact de pe site, a telefonului sau a e-mail-ului prin intermediul căruia ne oferiți în mod necesar informații privind numele, numărul de telefon, adresa de e-mail și date despre afacerea dvs., înseamnă pentru dvs. acceptarea totală a condițiilor noastre de utilizare a datelor dvs. personale.

 

În cazul în care o conditie nu mai este legal-valabilă, celelalte rămân valabile. De asemenea, e bine să știți că aceste condiții de utilizare se pot schimba oricând, fără nicio notificare prealabilă, astfel că vă recomandăm citirea lor de fiecare dată când intrați pe acest site, pentru a evita problemele născute dintr-o eventuală dezinformare.

Prezenta politică descrie informațiile pe care le prelucrăm, modul și scopul în care le utilizăm, precum și drepturile pe care le aveți cu privire la orice prelucrare care stă la baza serviciilor noastre. 

Prezentul document se completează cu informațiile cuprinse în documentul Termeni și condiții generale de utilizare a site-ului www.best-security.ro, care fac parte integrantă din acesta și pe care vă rugam să le citiți.

 

Cine suntem

Suntem persoană juridică română, având denumirea Best Securiry S.R.L., cu sediul în Mun. Baia Mare, str. 13 Decembrie nr. 7, jud. Maramureș.  

Site-ul nostru are rol strict de prezentare a serviciilor doar pentru persoanele interesate.

 

Obiectul politicii

Preocuparea noastră este să vă oferim protecție de calitate în ceea ce privește prelucrarea datelor personale, cu respectarea principiului legalității prelucrării conform Regulamentului, astfel încât să vă simțiți în siguranță când navigați pe site sau solicitați serviciile noastre.

Urmărim, prin ceea ce facem, ca interesele dvs. să nu fie lezate în niciun fel, astfel încât relația noastră să fie cât mai plăcută.

Suntem transparenți și la dispoziția dvs. pentru orice întrebare sau solicitare în legătură cu conținutul acestui document și ne puteți contacta la adresa de e-mail office@best-securiry.ro sau la telefonul afișat pe site. Vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

 

Ce date colectăm

Prin folosirea aplicațiilor interne, a e-mail-urilor, a mesajelor și comentariilor social-media, precum și a formularului de contact, colectăm de la dvs., în calitate de client, potential client, angajat, potențial angajat, furnizor, partener, reprezentant, împuternicit, administrator, mandatar sau persoană de orice fel care interacționează cu compania, date personale ca: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail, precum și orice alte date considerate cu caracter personal pe care doriți să ni le oferiți în plus despre dvs. sau compania dvs.

 

Am putea colecta, de asemenea, dacă este necesar: date de geolocalizare, date profesionale sau cu privire la domeniul de activitate al clienților persoane juridice (codul CAEN principal) și al persoanelor fizice autorizate (Certificat de înregistrare emis de ONRC) precum și cu privire la calificarea persoanei împuternicite în relația cu noi (ex. profesia sau ocupația) sau a reprezentantului legal, nume deținători de legitimație, e-mail companie sau persoană fizică autorizată, persoane de contact, adresă de e-mail, cod și număr de telefon deținători de legitimație; date financiare, de exemplu informații cu privire la metoda de plată utilizată pentru plata serviciilor noastre, comportamentul de plată, debite, data de plată, cardul bancar utilizat, banca emitentă, ordinul de plată; date pentru gestionarea relației cu clienții, matrice de escaladări, acte necesare înregistrare clienți, analitice despre solicitări și solicitanți; istoricul plângerilor și reclamațiilor, sesizări cu privire la serviciile noastre (ex. deranjamente sau disfuncționalități), interacțiunile on-line cu angajații companiei, permisiuni de marketing, solicitările cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal; date pentru gestionarea problemelor de orice fel sau a litigiilor, de exemplu istoricul  litigiilor pe care le aveți cu noi, calitatea pe care o aveți în dosar în litigii (ex. pârât, reclamant, intervenient, martor), obiectul dosarului, stadiul dosarului și datele cuprinse în dosar; date de marketing și publicitate respectiv date privind preferințele dumneavoastră de a primi mesaje cu caracter comercial cu privire la serviciile companiei; istoricul de achiziții și utilizare magazine sau puncte de achiziții; date necesare din punct de vedere legal pentru încheierea și executarea contractelor de muncă și a actelor obligatorii derivând din acesta (acte adiționale, clauze de confidențialitate, acorduri, fișe de post, fișe pentru protecția muncii etc.).

 

În cazul în care se stabilește prelucrarea altor date cu caracter personal, se va revizui prezenta politică și se va menționa în cuprinsul ei respectivele date.

Furnizarea voluntară a datelor dumneavoastră în orice mod implică și acordarea consimțământului în vederea utilizării acestora pentru scopurile pentru care au fost colectate; în lipsa acestuia, nu putem răspunde solicitărilor dvs. asupra necesității acestuia, sunteți informat în scris, prin prezentul document sau vocal, prin intermediul mesajului telefonic de întâmpinare.

Colectăm, de asemenea și datele de trafic pe care le înregistrează serverul care găzduiește site-ul, în scopul promovării și dezvoltării serviciilor pe care le oferim prin intermediul site-ului, precum și pentru a elabora politici de  marketing pe masură ce piața serviciilor înregistrează schimbări.

 

În plus, sistemele informatice și procedurile software pe care se bazează funcționarea site-ului achiziționează, în cursul normalei lor funcționări, câteva informații a căror colectare și transmitere este necesară pentru buna funcționare a protocoalelor de comunicare Internet. Aceste informații nu sunt colectate pentru a fi asociate cu subiecți identificabili, dar, prin natura lor, ar putea ca, în cazuri speciale prevăzute de lege, să conducă la identificarea utilizatorilor.

 

În aceasta categorie de date pot intra IP-ul dispozitivului de pe care ne vizitezi sau numele domeniului calculatorului, sitemul de operare ori de dispozitiv de pe care accesezi, adresele URI ale resurselor accesate, orarul vizitei utilizatorului, metoda utilizată pentru a interoga serverul, dimensiunea fișierului accesat, codul numeric care indică stadiul interogării serverului (accesat, eroare etc.), tipul de browser, regiunea sau localizarea generală de unde accesezi site-ul, istoricul paginilor pe care le accesezi și alți parametri referitori la sistemul de operare și la mediul informatic al utilizatorului.

 

Vă informăm că atunci când vizitați site-ul, serverul poate înregistra automat toate aceste date, așa cum se întâmplă în cazul tuturor operatorilor.

 

Datele ar putea să fie utilizate de noi și în vederea stabilirii răspunderii în cazul săvârșirii unor infracțiuni informatice, cu scopul principal de a vă garanta securitatea și siguranța în timpul navigării.

 

Utilizăm și informații colectate prin intermediul coockie-urilor.

 

best-security.ro nu utilizează pentru colectarea datelor dumneavoastră niciunul din așa-numitele „cookie-uri persistente”, care sunt folosite pentru a urmări utilizatorii. Vă informăm că ar putea folosi cookie-uri și alte informații tehnice pentru a personaliza accesul dumneavoastră la site.

 

Folosim așa-numitele „cookie-uri de sesiune”, datorită cărora informația există într-o memorie temporară până când navigatorul de internet este închis. Acest tip de cookie nu este dăunător, deoarece toate informațiile stocate sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este încheiată, dar au scopul de a vă pune la dispoziție toate funcționalitățile site-ului și de a vă face navigarea mai ușoară, funcție și de preferințele dvs.

 

Folosirea acestor cookie-uri este strict limitată la transmiterea identificatorilor de sesiune (numere cauzale generate de server), necesari în vederea atingerii scopului prevăzut în paragraful precedent. Vizitarea site-ului nostru presupune în mod necesar acordul cu privire la folosirea cookie-urilor.

 

Nu colectam date personale, indiferent de scop, de la minori sub 13 ani; peste 13 ani acceptăm utilizarea datelor personale doar în scopuri bine determinate și doar cu acordul expres al reprezentanților legali.

 

Cum colectăm datele

best-security.ro colectează date personale direct de la dumneavoastră prin intermediul formularului de contact afișat pe site la sectiunea ,,Contact” (pentru cereri, mesaje, sesizări, de orice fel transmise nouă), prin telefon, prin e-mail sau atunci cănd semnați un contract de prestări servicii sau sunteți reprezentantul unui client (societate comercială, cabinet, persoană fizică autorizată etc.).

 

Putem colecta date despre dvs. și indirect,  când suntem contactați de o autoritate sau instituție publică pentru furnizarea unui punct de vedere în legătură cu o sesizare sau plângere pe care ați depus-o, sau când sunteți parte împreună cu noi într-un litigiu.

Intrăm în posesia informațiilor despre dvs. și atunci când avem nevoie și solicităm informații de la autoritățicu baze de date publice, ca, de exemplu Oficiul Registrului Comerțului, precum și când realizăm audit-uri sau investigații în cadrul cărora putem oferi datele dvs. partenerilor contractuali, consultanților sau angajaților nostri pentru clarificarea situației analizate.

Nu colectăm date personale din bazele de date ale altor persoane, fizice sau juridice și nici în alt mod.

Toate colectările și utilizările de date personale le realizăm doar cu consimțământul dvs.

 

Furnizarea datelor

Sunteți liber să ne furnizați sau nu datele dumneavoastră în formularul de pe site sau în solicitările pe care ni le adresați în mod direct (e-mail, telefon etc.).

Nefurnizarea datelor dumneavoastră în mod voluntar și liber, atrage imposibilitatea de a obține ceea ce ați solicitat sau de a putea beneficia de serviciile dorite. Vom colecta de la dumneavoastră doar datele strict necesare.

 

 

Contact
Strada 13 Decembrie nr. 7
Copyright 2024 Best Security SRL Baia Mare | Proiectare și instalare panouri fotovoltaice, instalații electrice, sisteme de securitate.
Confidențialitate GDPRCookies

Powered by AlienCart.com